Het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) is het Nationaal Olympisch Comité (NOC) dat de Olympische Beweging en haar waarden in ons land vertegenwoordigt. Net als de 205 andere NOC’s wordt het BOIC erkend door het Internationaal Olympisch Comité (IOC).
Om ons Finance en Human Resources Team te ondersteunen zijn we op zoek naar een
Assistent(e) Boekhouding /Human Resources
Het hoofddoel van deze rol is:
Het ondersteunen van de leden van het departement bij het uitvoeren van hun taken en het zelfstandig beheer van bepaalde dossiers.
Onder andere
- Het verwerken en codering van facturen, onkostennota’s, bankafschriften, boekingen, het betalingsbestand van leveranciers, de follow-up van onbetaalde facturen, enz.
- Het voorbereiden van subsidies dossiers.
- De administratieve opvolging van de Human Resources dossiers.
- Het voorbereiden van de payroll dossiers.
Opleiding en vereiste kwalificaties:
- Bachelor boekhouding of beheer met tenminste 2 jaar ervaring.
- U bent in staat een volledige en correcte administratieve follow-up van de dossiers te verrichten volgens de ontvangen instructies.
- U bent stressbestendig en weet deadlines te respecteren.
- Efficiënt kunnen werken met MS Office, uitstekende beheersing van Excel, kennis van Sage of andere boekhoudsoftware en CRM Microsoft Dynamics is een pluspunt.
- Frans of Nederlands niveau C2, kennis van de andere taal niveau B1 cfr. Gemeenschappelijk Europees referentiekader voor talen (CEFR).
Wij bieden u aan:
Een contract voor bepaalde tijd (1 jaar)
De mogelijkheid om een gevarieerde functie te vervullen in een stimulerende werkomgeving met een interessant salaris, extra legale voordelen en flexibele uren.
Interesse?
Stuur een motivatiebrief met CV vóór 28 november ter attentie van Daniela Jost – HR Manager (d.jost@olympic.be).
.jpg&w=3840&q=90)